ماه: آذر ۱۳۹۹

هزینه عصب کشی دندن در سال 99 چقدر است؟

هزینه عصب کشی دندان : گاهی اوقات پوسیدگی دندان به حدی عمیق می شود که موجب آسیب به بخش داخلی و نرم دندان یا پالپ (pulp) که از عصب تشکیل شده است می شود و موجب درد شدیدی در دندان بیمار می شود. هنگامی که بیمار به دلیل درد دندان

هزینه جراحی لثه در سال 99 چقدراست؟

هزینـه جراحی لثه جراحی لثـه برای از بین بردن بیماری های لثه انجام خواهد شد، هنگامی که شما برای درد لثه و یا دندان به متخصص دندانپزشک مراجعه می کنید او با معاینه و عکسبرداری از دندان های شما تشخیص خواهد داد که مشکل شما چیست، اگر مشکل از لثه

هزینه ایمپلنت دندان در سال 99 چقدر است ؟

هزینه ایمپلنت دندان گاهی اوقات برخی از دندان ها ممکن است دیگر قابل ترمیم و درمان نباشند و باید کشیده شوند زیرا ممکن است علاوه بر ایجاد درد به دندان های مجاور آسیب وارد کند و باعث پوسیدگی و خراب شدن آن ها شود، در این صورت فرد ممکن است

هزینه کامپوزیت دندان در سال 99 چقدر است ؟

هزینه لمینت دندان در سال 99 چقدر است؟

هزینه لمینت دندان یکی از علت های مراجعه افراد به دندانپزشکی به دلیل انجام کارهای زیبایی دندان می باشد، برخی افراد به دلایل مختلف دارای ناهماهنگی بین دندان های جلو خود هستند. این دندان ها یا بر اثر زمان شکل ظاهری خود را بر اثر ساییدگی، لب پر شدن و

هزینه ارتودنسی دندان چقدر است ؟

هزینه ارتودنسی دندان شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چه کسانی نیاز به انجام ارتودنسی دارند؟ و یا هزینه ارتودنسی دندان چقدر است ؟ خیلی از افراد دارای ناهماهنگی بین دهان و فک خود هستند که ممکن است این ناهماهنگی بر اثر ضربه خوردن، کمبود جا برای

تاثیر سیگار بر ایمپلنت دندان | اثرات مخرب سیگار بر روی ایمپلنت دندان چیست ؟

تاثیر سیگار بر ایمپلنت دندان | اثرات مخرب سیگار بر روی ایمپلنت دندان چیست ؟ استعمال دخانیات و سیگار چگونه روی ایمپلنت های دندانی تأثیر می گذارد؟ تا چند روز بعد از ایمپلنت نباید سیگار کشید؟