ماه: دی ۱۳۹۹

لمینت دندان در بوشهر

لمینت دندان در بوشهر لمینت دندان یکی از روش های طراحی لبخد در دندانپزشک می باشد که باعث افزایش اعتماد به نفس و ایجاد چهره زیبا در افرادی که لمینت دندان انجام می دهند می شود، اگر به دنبال متخصص لمینت دندان در بوشهر هستید در ادامه این مطلب بهترین

دندانپزشک زیبایی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

دندانپزشک زیبایی در شیراز همان طور که از نام دندانپزشک پیداست، دندانپزشک زیبایی Cosmetic dentistry خدمات مرتبط به زیبایی دندان های شما را انجام می دهد که در ادامه به برخی از خدمات آن ها اشاره خواهیم کرد، اگر به دنبال دندانپزشک زیبایی در شیراز هستید در ادامه این مطلب

متخصص ترمیم دندان در بوشهر به همراه آدرس و شماره تماس

ترمیم دندان در بوشهر برخی دندان ها بر اثر رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، خوردن غذاهای سفت و جنس بد دندان ها به صورت ژنتیکی باعث پوسیدگی های عمیق می شوند این پوسیدگی ها گاهی ممکن است بتعث درد دندان شود و باید برای جلوگیری از مشکلات جدی هر

فیسینگ دندان در بوشهر + بهترین دندانپزشک متخصص فیسینگ دندان در بوشهر

فیسینگ دندان در بوشهر داشتن دندان های مرتب با رنگ مناسب می تواند علاوه بر زیبایی چهره باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوب در فرد و افرادی که با او رو در رو هستند می شود، فیسینگ دندان روشی برای اصلاح طرح لبخند می باشد که

کشیدن دندان در بوشهر

کشیدن دندان در بوشهر برخی از دندان ها به دلایل مختلفی دیگر قابل درمان نیستند و نمی توان آن ها را به روش های مختلف درمانی درمان کرد و فقط باعث درد، عفونت، تورم  و آسیب به دندان های مجاور می شوند در این شرایط باید دندان را کشید. هنگامی

کامپوزیت ونیر دندان در بوشهر | بهترین متخصص کامپوزیت دندان در بوشهر

کامپوزیت ونیر دندان در بوشهر کامپوزیت همان موادی سفیدی می باشد که دندان ها را با آن پر می کنند، و از آن به عنوان طراحی و زیبا سازی لبخند استفاده می کنند، اگر در شهر بوشهر زندگی می کنید و به دنبال دندانپزشکی برای کامپوزیت دندان در بوشهر هستید

هزینه روکش دندان در سال 99

هزینه روکش دندان شما ممکن است به دلیل عوامل مختلف نیاز به روکش کردن دندان های Dental crowns خود داشته باشید، هنگامی که به دندانپزشک برای رفع درد، التهاب و یا چکاپ مراجعه می کنید ممکن است پس از معاینه و عکسبرداری نیاز به انجام روکش باشد. که این کار

هزینه جراحی دندان عقل در سال 99

هزینه جراحی دندان عقل دندان عقل یا همان Wisdom tooth جز آخرین دندان ها در فک بالا و پایین در دو طرف دهان می باشد و جز بلا استفاده ترین دندان ها در دهان می باشد. این دندان ها برای درصد زیادی از افراد مشکل ساز می شود و باعث

هزینه پر کردن دندان در سال 99

هزینه پر کردن دندان رعایت کردن بهداشت دهان به صورت مداوم از خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند. اما افرادی زیادی وجود دارند. که دندان های آن ها دچار  پوسیدگی های عمیق و یا سطحی می شود. که دلایل متفاوتی از جمله نوع جنس دندان و رعایت نکردن بهداشت