بروزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ نویسنده : رکسانا سروش

هزینه پر کردن دندان در سال 1402

هزینه پر کردن دندان

رعایت کردن بهداشت دهان به صورت مداوم از خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند. اما افرادی زیادی وجود دارند. که دندان های آن ها دچار  پوسیدگی های عمیق و یا سطحی می شود. که دلایل متفاوتی از جمله نوع جنس دندان و رعایت نکردن بهداشت دهان دارد. هنگامی که بیمار برای چکاب و یا درد دندان به دندانپزشک مراجعه می کند. او با معاینه و عکسبرداری تشخیص خواهد داد. که دندان بیمار نیاز به ترمیم دارد یا خیر، در صورت نیاز دندان را با مواد استاندارد پر خواهد کرد، یکی از سوالات متداولی که برای بیمار هنگام مراجعه به دندانپزشک پیش می آید. این است که هزینه پر کردن دندان او چقدر می شود.

برای مشاهده لیست دندانپزشکان ترمیم دندان در شیراز کلیک کنید

عوامل موثر در هزینه پر کردن دندان چقدر است؟

• متخصص دندانپزشک : پر کردن دندان توسط دندانپزشکی که دارای مهارت و تجربه است نسبت به دندانپزشکی که مبتدی می باشد بیشتر خواهد بود زیرا دستمزد بیشتری را دریافت می کنند.
  • منطقه جغرافیایی: معمولا پر کردن دندان در کلان شهر هایی مثل شیراز، اصفهان و تهران بیشتر از شهر های کوچک خواهد بود.
  • وضعیت بیمه بیمار: بیمارانی که تحت پوشش بیمه می باشند. بسته به نوع بیمه آن ها هزینـه پر کردن دندان به صورت کامل و یا بخشی از آن به او برگردانده می شود.
  • سطح پوسیدگی: دندان شما ممکن است. به صورت عمیق دچار پوسیدگی شود و یا پوسیدگی آن به صورت سطحی باشد، بسته به مقدار پوسیدگی دندان و میزان موادی که برای پر کردن دندان شما استفاده خواهد شد. هزینـه پر کردن دندان Tooth Fillings متفاوت می باشد.
  • محلی که دندان شما در آن جا پر می شود. نیز در هزینه دندان شما موثر است، پر کردن دندان دردرمانگاه های دولتی نسبت به مطب و کلینیک های خصوصی کمتر خواهد بود.

برای مشاهده آدرس و شماره تماس بهترین دندانپزشکان شیراز کلیک کنید

چه کسانی نیاز به ترمیم دندان دارند؟

• ایجاد درد بعد از غذا خوردن
  • گیر کردن غذا درون دندان
  • احساس درد در هنگام  آشامیدن نوشیدنی های سرد و گرم
  • لپ پر شدن دندان ها و ساییده شدن آن ها
  • به وجود آمدن لکه بر روی دندان ها
  • به وجود آمدن حفره و سوراخ بر روی دندان

هزینه پر کردن دندان

هزینه ترمیم دندان در سال 1402 چقدر است؟

هزینـه پر کردن دندان بسته به عواملی که در بالا برای شما ذکر کردیم. حدود 600.000 تا 1.800.000 هزار تومان می باشد، اما برای مشخص شدن هزینه دقیق پر کردن دندانتان باید به دندانپزشک مراجعه کنید. و بعد از معاینه و عکسبرداری هزینه دقیق آن بسته به نوع پر کردن و میزان پر کردن دندان برای شما مشخص خواهد شد.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

سوالات و نظرات خود را برای هزینه پر کردن دندان در سال 1402 ارسال کنید