جستجو
جراح فک و صورت در تجریش تهران
بروزرسانی: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نویسنده : رکسانا سروش

جراح فک و صورت در تجریش تهران

|758 بازدید
|
0 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

جراح فک و صورت در خیابان تجریش

یک متخصص جراح فک و صورت تمامی جراحی های مرتبط به صورت، گردن و فک را برای بیماران انجام می دهد. اگر پس از مراجعه به دندانپزشک او شما را به یک جراح فک یا صورت ارجا داد احتمالا یا جراحی دندان شما بسیار پیچیده می باشد و یا مشکل شما مرتبط به فک است. دقت کنید دندانپزشکی را انتخاب کنید که دارای مهارت و تجربه بالا می باشد و در محله ای نزدیک به شما است تا در شهری مثل تهران مجبور نباشید مسافت های طولانی را در ترافیک های سنگین طی کنید. اگر با جستجو در گوگل به این صفحه از سایت ما رسیده اید احتمالا به دنبال دندانپزشک جراحی دهان، فک و صورت در تجریش یا اطراف آن هستید پس ما را در ادامه همراهی کنید تا بهترین جراح فک و صورت در تجریش تهران را معرفی کنیم.

لیست بهترین دندانپزشکان متخصص جراحی فک و صورت در تجریش تهران

نامآدرستلفن
دکتر مصطفی مهرابیتهران، زعفرانیه، سه راه آصف (تقاطع اعجازی و فلاحی)، کوچه سیمین، ساختمان اداری امین، طبقه 7، واحد 706 و 70702126806572
02126806513

جراح فک و صورت در تجریش تهران

اگر نتوانسته اید دندانپزشک مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا کنید، و یا موفق به اخذ نوبت در روز و ساعتی که می خواستید نشده اید، در ادامه جدول دیگری را مشاهده خواهید کرد که در آن سایر دندانپزشکان جراحی فک و صورت در تجریش با آدرس و شماره تماس معرفی شده اند.

سایر دندانپزشکان جراحی دهان، فک و صورت در محدوده تجریش

ردیف نام دندانپزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر فرناز رمضانی تهران، نرسیده به تجریش – خیابان برادران واعظی (اسدی) 02122744077
2 كلينيک دندانپزشكی ماهوش تجريش تهران، ‎نبش ميدان تجريش، ساختمان كفش ملي 02122740004
3 کلینیک دندانپزشکی ساسان تهران، تجریش، خیابان دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی 02122246798

 

اخذ نوبت آنلاین از جراح فک و صورت در محدوده تجریش تهران

برای رزرو نوبت آنلاین پس از ورود به پروفایل وی آی پی دندانپزشک بر روی گزینه نوبت بگیرید کلیک کنید تا جدول زمانبندی حضور دندانپزشک را در روز ها و ساعات مخلف ببینید، یکی از نوبت های خالی را باتوجه به برنامه کاری و روزانه خود انتخاب نموده و بر روی گزینه رزرو نوبت کلیک کنید، در این مرحله اگر در سایت عضویت دارید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده تا وارد پنل کاربری خود شوید و اگر از قبل در سایت ما عضویت ندارید با وارد کردن اطلاعات خود علاوه بر ساخت پنل نوبت خود را با موفقیت نهایی نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین از متخصص جراحی لثه در تجریش تهران

یکی از قابلیت های اصلی سایت دندانپزشکان ایران امکان دریافت مشاوره به صورت آنلاین و مستقیم در واتساپ می باشد. شما می توانید قبل از رزرو نوبت با کلیک بر روی گزینه مشاوره آنلاین سوالات خود را درباره هزینه خدمات، پروسه درمان جراحی های متخلف، دوران نقاهت و… بپرسید و در نهایت با اطلاعات بیشتر نوبت خود را برای معاینه حضوری رزرو نمایید.

دندانپزشک متخصص جراحی فک و صورت در خیابان تجریش تهران

اگر نمی دانید از بین دندانپزشکان معرفی شده در جدول باید به کدام مورد احتماد کنید مواردی را در ادامه مطرح خواهیم کرد که در نظر گرفتن آن ها می تواند شما را در انتخاب یاری کند.

  • سوابق کاری و تحصیلی دندانپزشک را در زمینه درمان و جراحی های دهان، فک و صورت بررسی کنید.
  • اگر بین دوستان و آشنایان کسی را می شناسید که تجربه انجام جراحی فک و یا صورت را نزد دندانپزشکان معرفی شده داشته از رضایت او مطمئن شوید.
  • کلینیک یا مطب دندانپزشکی را انتخاب کنید که دارای امکانات و تجهیزات حرفه ای می باشد و دندانپزشک با روش های نوین آشنایی کامل دارد.
  • نظرات کاربران را در سایت های معتبر بخوانید و میزان رضایت بیماران را بسنجید.
  • و…

برای مشاهده آدرس، شماره تماس و اخذ نوبت و مشاوره به لیست دندانپزشکان تجریش متخصص در زمینه های مراجعه نمایید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

امتیاز شما به این مطلب:
مطالب پیشنهادی

سوالات و نظرات خود را برای جراح فک و صورت در تجریش تهران ارسال کنید

0 کاربر تا الان نظر داده اند

اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل