جستجو
قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر
بروزرسانی: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ نویسنده : رکسانا سروش

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر چقدر است؟

|485 بازدید
|
0 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

همانطور که می دانید ایمپلنت های دندانی که برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده می شوند مثل مواد دندانپزشکی دارای کیفیت و برند های متفاوتی هستند، که استفاده از برند های خوب می تواند عمر ایمپلنت دندان شما را افزایش دهد. یکی از برندهای معروف، باکیفیت و مورد استفاده متخصصین ایمپلنت دندان باسابقه زیمر می باشد که در این مطلب از سایت دندانپزشکان ایران می خواهیم علاوه بر توضیح کامل درباره محصولات تولیدی این برند به شما قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر را بیان کنیم.

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر چقدر است؟

zimmer یا ایمپلنت زیمر برند آمریکایی می باشد که فعالیت خود را در سال 1927 آغاز کرده است در نتیجه این شرکت قدمت و سابقه بالایی در تولید ایمپلنت های دندانی دارد. دسته ایمپلنت های برند زیمر گرید A می باشد تا جایی که ضمانت محصولات خود را مادام عمر معرفی می کنند. در مقابل تمام این مزیت هایی که توضیح داده شد باید بدانید که هزینه جراحی برای کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت زیمر نسبت به برند های دیگر گرانتر خواهد بود و چیزی بین 16 تا 20 میلیون تومان برآورد خواهد شد.

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر

پیدا کردن دندانپزشک برای کاشت با ایمپلنت زیمر

اگر با توجه به توضیحاتی که در بالا درباره خصوصیات و قیمت بیان کردیم تصمیم دارید از این برند برای درمان دندان های خود استفاده کنید باید دندانپزشکی را پیدا کنید که در کنار داشتن سابقه و تجربه بالا در پروسه کاشت دندان، از این برند استفاده میکند. برای اینکه به شما کمک کرده باشیم می توانید به لیست متخصص ایمپلنت دندان در شیراز سایت ما سر بزنید و با استفاده از مشاوره آنلاین درباره استفاده از ایمپلنت آمریکایی زیمر با آن ها به صورت مستقیم در واتساپ صحبت نمایید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

امتیاز شما به این مطلب:
مطالب پیشنهادی

سوالات و نظرات خود را برای قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر چقدر است؟ ارسال کنید

0 کاربر تا الان نظر داده اند

اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل