جستجو
پروتز دندان در بوشهر
بروزرسانی: ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ نویسنده : رکسانا سروش

متخصص پروتز دندان در بوشهر

|2789 بازدید
|
0 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

پروتزهای دندانی در بوشهر

گاهی اوقات برخی از دندان ها به دلیل پوسیدگی های بسیار عمیقی که برای آن ها به وجود آمده قابل درمان نمی باشند، و باید از پروتز های نوع متحرک که همان دندان مصنوعی می باشد برای جایگزینی آن ها استفاده کرد. برخی دیگر از دندان ها که دچار تخریب شدید هستد اما قابل درمان می باشند پس از درمان آن ها برای حفظ سلامت و جلوگیری از شکستن آن ها از پروتز های ثابت یا همان روکش دندان استفاده می کنند. ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی بهترین دندانپزشکان متخصص پروتز دندان در بوشهر به همراه آدرس و شماره تماس بپردازیم.

شما می توانید قبل از مراجعه به جدول زیر به لیست بهترین دندانپزشکان در بوشهر به همراه اطلاعات تماس و آدرس مراجعه کنید و دندانپزشک مورد نظر خود را در تخصصی خاص پیدا کنید.

پروتز دندان در بوشهر

لیست بهترین دندانپزشکان پروتز دندانی در بوشهر

نام دندانپزشک آدرس متخصص پروتز دندان در بوشهر شماره تماس
دکتر فرزانه حسین خضری بوشهر، خیابان امام خمینی، ساختمان پزشکان پارس، طبقه 1، واحد 8 07733543041
دکتر علیرضا جعفری بوشهر، میدان امام خمینی، جنب بانک سینا، ساختمان پزشکان مهرگان،  واحد 401 07733552780
دکتر عبدالرضا حیدری بوشهر، خیابان امام، بالای بانک پارسیان 07733551887

انواع پروتز دندانی در بوشهر

  • پروتز دندانی متحرک ( دندان مصنوعی )
  • پروتز دندان ثابت ( روکش دندان )

پروتز دندان در بوشهر

پروتز دندانی متحرک ( دندان مصنوعی )

هنگامی که تعدادی زیادی از دندان های فرد دچار تخریب بالا شده باشد، دندانپزشک تصمیم به خارج کردن آن دندان ها از دهان می گیرد و با استفاده از قالبگیری برای بیمار با کمک لابراتورهای دندان ساز پروتز دندانی متحرک ( دندان مصنوعی ) می سازند که بیمار بتواند از آن استفاده کند.

پروتز دندان ثابت ( روکش دندان )

معمولا دندان ها بعد از درمان های سخت مانند عصب کشی، دیواره آن ها بسیار نازک و شکننده خواهند شد بنابراین نیاز است که بر روی آن ها پروتز دندان ثابت ( روکش دندان ) قرار داده شود این پروتز یا روکش توسط لابراتور دندانساز برای بیمار ساخته و توسط دندانپزشک بر روی دندان او قرار خواهد گرفت.

هزینه پروتز دندان در بوشهر چقدر است؟

هزینه پروتز دندانی بسته به نوع آن بسیار متفاوت می باشد و تا زمانی که بیمار توسط دندانپزشک مورد معاینه و عکسبرداری قرار نگیرد هزینه دقیق برای آن نمی توان گفت اما برای آگاهی از هزینه حدودی می توانید با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس آن ها مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

امتیاز شما به این مطلب:
مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل