جستجو
هزینه لمینت دندان
بروزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ نویسنده : رکسانا سروش

هزینه لمینت دندان در سال 1402 چقدر است؟

|4002 بازدید
|
1 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

هزینه لمینت دندان

یکی از علت های مراجعه افراد به دندانپزشکی به دلیل انجام کارهای زیبایی دندان می باشد، برخی افراد به دلایل مختلف دارای ناهماهنگی بین دندان های جلو خود هستند. این دندان ها یا بر اثر زمان شکل ظاهری خود را بر اثر ساییدگی، لب پر شدن و یا نداشتن بهداشت درست و اصولی دندان از دست می دهند. راه های زیادی برای برگرداندن زیبایی به لبخند و دندان ها وجود دارد که یکی از آن ها لمینت دندان است، اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که هزینه لمینت دندان چقدر است ؟

هزینه لمینت دندان

چه عواملی در هزینه لمینت دندان می تواند تاثیر گذار باشد ؟

  • هزینه لمیـنت دندان بسته به تعداد دندان هایی که می خواهیدلمینت کنید دارد .و هزینه لمیـنت با توجه به تعداد واحد هایی که دوست دارید و یا دندانپزشک صلاح می بیند برای اصلاح لبخند و دندان ها باید انجام شود دارد.
  • تخصص دندانپزشک : دندانپزشکان هزینه های متفاوتی را به عنوان دستمزد خود برای انجام لمینت دندان درخواست می کنند. اما با مراجعه به متخصص دندانپزشک زیبایی هزینه های معقول تری درخواست خواهد شد.
  • نوع لمینت : لمینت نوع های متفاوتی دارد. و بسته به نوعی که شما انجام می دهید هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود.
  • هزینه لابراتور : هنگامی که شما به دندانپزشک زیبایی برای لمینت دندان مراجعه می کنید. پزشک از دندان های شما قالب گیری می کند. و به لابراتورهای دندانپزشکی ارسال می کنند. که هزینه جدا بر لمینت ها دارد.
    و….

بهترین متخصص لمینت دندان در شیراز را می توانید با کلیک مشاهده کنید

لمینت دندان چیست؟

لمینت ها نوعی روکش دندانی به نام ونیر می باشند. که برای اصلاح فرم دندان و زیبایی آن بر روی دندان ها قرار می گیرند لمینت ها از جنس پرسلین هستند به همین دلیل به آن ها ونیر پرسلین یا (veneer porcelain) نیز گفته می شود.

هزینه کامپوزیت دندان در سال 1402

انواع لامینت:

  • لمینت دندان مستقیم
  • لمینت دندان غیرمستقیم
  • لمینت دندان لومینیرز

هزینه لمینت دندان

چرا هزینه لمـینت دندان زیاد است؟

عوامل زیادی در هزینه لمـینت دندان ( Dental Veneers ) تاثیر دارد. اولا مواد لمینت دندان موادی است که علاوه در ایران در جهان نیز هزینه زیادی دارد و از آنجایی که نصب آن بر روی دندان ها حساس و پیچیده می باشد در هزینه کلی آن می تواند تاثیر گذار باشد. و از آنجایی که بیمه های دندانپزشکی هزینه های زیبایی دندان را نمی دهند کل هزینه با بیمار می باشد.

قیمت حدودی لمینت دندان در سال 1402 چقدر است؟

مانند دیگر خدمات دندانپزشکی که نمی توان از قبل هزینه کلی و دقیق آن را مشخص کرد لیمینت دندان نیز به همین صورت می باشد. اما هزینه حدودی آن 3 تا 6 میلیون تومان برای هر واحد دندان است. که پس از مراجعه به دندانپزشک زیبایی و مشاوره کلی توسط او و مشخص شدن تعداد واحد هایی ه لمینت بر روی آن انجم خواهد شد. به همراه انتخاب نوع لمینت هزینه دقیق برای بیمار مشخص خواهد شد.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

مطالب پیشنهادی

سوالات و نظرات خود را برای هزینه لمینت دندان در سال 1402 چقدر است؟ ارسال کنید

1 کاربر تا الان نظر داده اند

اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل