جستجو
جراحی لثه در مجیدیه تهران
بروزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ نویسنده : رکسانا سروش

دندانپزشک متخصص جراحی لثه در مجیدیه تهران

|892 بازدید
|
3 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

جراحی لثه در خیابان مجیدیه

شاید برای شما این سوال پیش بیاید چه موقع نیاز به جراحی لثه است؟ برای پاسخ باید گفت جراحی لثه برای زیبایی، درمان عفونت و بیماری های لثه و اقدام به درمان های دندانی انجام می شود. بهتر است در شهری مثل تهران دندانپزشکی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن مهارت و تجربه بالا در محله ای نزدیک به شما باشد تا مجبور نباشید مسافت های طولانی را در ترافیک های سنگین طی کنید. اگر با جستجو در گوگل به این صفحه از سایت ما رسیده اید احتمالا به دنبال جراح لثه در محله مجیدیه یا اطراف آن هستید پس ما را در ادامه همراهی کنید تا بهترین دندانپزشک متخصص جراحی لثه در مجیدیه تهران را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی کنیم.

جراحی لثه در مجیدیه تهران

لیست بهترین دندانپزشکان جراحی لثه (پریودنتیست) در مجیدیه تهران

ردیف نام دندانپزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر مهرنوش سبز قبائی تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید برادران محمدی، میدان بهشتی، خیابان شهید مهدی ولی زاده 02122302201
2 مرکز دندانپزشکی مسجد الهادی تهران، مجیدیه شمالی (خیابان استاد حسن بنا)، بالاتر از میدان ملت صباح غربی، جنب مسجد الهادی، کلینیک الهادی 02122313896
3 کلینیک دندانپزشکی کسرا تهران، مجیدیه شمالی، 16 متری دوم، جنب تره بار، روبروی پارک، نبش کوچه آئین 02122502636
4 کلینیک دندانپزشکی شمس آباد تهران، مجیدیه شمالی (خیابان استادحسن بنا ) پایین تراز سه راه پیاله، نبش کوچه خسروآبادی 02126300126

 

بهترین جراح لثه در مجیدیه تهران

برای اینکه بتوانید از بین دندانپزشکان معرفی شده بهترین جراح لثه را انتخاب کنید قاکتورهایی را که در ادامه مطرح می کنیم که در انتخاب به شما کمک خواهد کرد.

  • سوابق کاری و تحصیلی دندانپزشک را در زمینه انواع جراحی های لثه بررسی کنید.
  • اگر کسی را می شناسید که تجربه انجام جراحی لثه را نزد دندانپزشکان معرفی شده داشته از رضایت او نسبت به نتیجه جراحی آگاه شوید.
  • کلینیک یا مطب دندانپزشکی را انتخاب کنید که دارای امکانات و تجهیزات مدرن دندانپزشکی می باشد و دندانپزشک با روش های نوین مثل جراحی لثه با لیزر آشنایی داشته باشد.
  • در صورت انجام جراحی زیبایی لثه نمونه کار دندانپزشک را در اینستاگرام وی مشاهده کنید.
  • و…

قبل از انجام جراحی لثه برای زیبایی بهتر است با دندانپزشکی متخصص در این زمینه مشورت کنید پس به لیست دندانپزشک زیبایی در مجیدیه سایت ما سر بزنید.

برای مشاهده دندانپزشک خوب در مجیدیه تهران متخصص در زمینه های دیگر کلیک کنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

سوالات و نظرات خود را برای دندانپزشک متخصص جراحی لثه در مجیدیه تهران ارسال کنید

3 کاربر تا الان نظر داده اند

اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل