جستجو
هزینه کامپوزیت دندان
بروزرسانی: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ نویسنده : رکسانا سروش

هزینه کامپوزیت دندان در سال 1403 چقدر است ؟

|11716 بازدید
|
14 کامنت
مطالعه: 3 دقیقه

هزینه کامپوزیت دندان 1403

دندان ها می توانند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره شما داشته باشند هنگامی که شما لبخند می زنید با نمایان شدن دندان ها چهره شما طبیعی تر و دوستداشتنی تر به نظر خواهد آمد اما اگر دندان هایی نا مرتب و یا زیبا نداشته باشید این قضیه می تواند کالا برعکس باشد. دندان هایی که زیبایی خود را از دست داده اند می تواند به دلیل رعایت نکردن بهداشت دندان، لب پر شدن دندان ها و پوسیدگی دندان های جلویی باشد. راه های بسیاری برای داشتن دندان های زیبا وجود دارد. که یکی از آن ها استفاده از کامپوزیت دندان می باشد. اما احتمالا افرادی که قصد انجام کامپوزیت دندان را دارند، اولین سوالی که ذهن آن ها را مشغول می کند این است که هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟

هزینه کامپوزیت دندان

عوامل تاثیر گذار در هزینه کامپوزیت دندان چیست؟

  • نوع کامپوزیت: کامپوزیت ها نوع و برند های متفاوتی دارند. که بسته به برند تولیدی هر کشور قیمت آن می تواند متفاوت باشد.
  • تعداد واحد هایی که کامپوزیت بر روی آن انجام خواهد شد. در هزینه کامپوزیت دندان تاثیرگذار است. تعداد واحد های کامپوزیت توسط صلاح دید دندانپزشک زیبایی برای درست کردن لبخند شما مشخص می شود.
  • رنگ کامپوزیت: رنگی که برای کامپوزیت دندان خود انتخاب می کنید در قیمت آن می توند تاثیر گذار باشد. هر چه رنگ کامپوزیت به سمت روشن ر برود هزینه آن افزایش پیدا خواهد کرد.
  • دستمزد دندانپزشک زیبایی: معمولا دندانپزشکان زیبایی نسبت به حرفه و تجربه خود دستمزد های متفاوتی را دریافت می کنند. اما هرچه تجربه و حرفه دندانپزشک بیشتر باشد. ممکن است نسبت به یک دندانپزشک مبتدی دستمزد بیشتری را دریافت کند.
  • موقعیت جغرافیایی: هزینه کامپوزیت دندان در شهر های بزرگ همچون تهران، شیراز نسبت به شهرستان ها و شهرهای کوچک بیشتر خواهد بود.
  • نوسانات ارز: با توجه به اینکه برند های کامپوزیت از خارج از کشور وارد می شود. بنابراین قیمت کامپوزیت به قیمت ارزوابستگی دارد.

هزینه کامپوزیت دندان

انواع رنک کامپوزیت ونیر

قیمت حدودی کامپوزیت دندان در سال 1403 چقدر است؟

با توجه به عواملی که در بالا ذکر شد نمی توان هزینه دقیقی را برای کامپوزیت دندان ( Composite veneer ) مشخص کرد اما هزینه حدودی آن بین 3.000.000 تا 5.000.000 تومان می باشد. که پس از بررسی دندان ها توسط متخصص زیبایی دندان و مشخص شدن رنگ، تعداد واحد هایی که کامپوزیت بر روی آن انجام می شود. هزینه دقیق آن برای مراجعه کننده مشخص خواهد شد. در ضمن به دلیل اینکه کامپوزیت دندان جز کار های زیبایی در دندانپزشکی به حساب می آید هیچ بیمه دندانپزشکی هزینه آن را متقبل نمی شود و کل هزینه کامپوزیت ونیر بر عهده بیمار است.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

امتیاز شما به این مطلب:
1/5 - (1 رای)
مطالب پیشنهادی

سوالات و نظرات خود را برای هزینه کامپوزیت دندان در سال 1403 چقدر است ؟ ارسال کنید

14 کاربر تا الان نظر داده اند

اشتراک گذاری با دوستان از طریق :
واتساپ پیامک تلگرام ایمیل