عصب کشی دندان در بوشهر

روت کانال یا عصب کشی (Root Canal) به معنای از بین بردن بخش داخلی و نرم دندان یا پالپ (pulp) می باشد، هنگامی که پالپ درون دندان دچار آسیب می شود، دندانپزشک با استفاده از جراحی آن را از درون دندان خارج می کند، اما تاج دندان می تواند کماکان باقی بماند و جای خالی پالپ با مواد ترمیم دندان پر شود، عصب کشی دندان باید توسط دندانپزشکی باتجربی و دارای مهارت انجام شود تا برای بیمار مشکلات درمانی به وجود نیاورد، حال اگر به دنبال متخصص عصب کشی دندان در بوشهر هستید ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید تا بهترین دندانپزشکان در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

شما می توانید قبل از مراجعه به جدول زیر به لیست بهترین دندانپزشکان در بوشهر به همراه اطلاعات تماس و آدرس مراجعه کنید و دندانپزشک مورد نظر خود را در تخصصی خاص پیدا کنید.

لیست بهترین دندانپزشکان متخصص عصب کشی دندان در بوشهر

ردیفنام دندانپزشکآدرسشماره تماس
1دکتر کسری کرمی فربوشهر، ابتدای خیابان بیسیم، ساختمان خلیج فارس، کلینیک آرین07733542371
2دکتر نگار کرم زاده دشتیبوشهر، خیابان معلم، روبروی جایگاه نماز جمعه، دانشکده دندانپزشکی07733322206
3دکتر مینا سید حبشیبوشهر، خیابان سنگی، کلینیک دندانپزشکی نوید07733330152
4دکتر حسین محمودی زادهبوشهر، خیابان معلم، روبروی جایگاه نماز جمعه، دانشکده دندانپزشکی07733322206
5دکتر پدرام صفویبوشهر، خیابان مطهری، جنب رستوران نخلستان یک، طبقه اول، واحد 307733542238

علت نیاز به عصب کشی توسط اندودنتیست

• وارد شدن آسیب به دندان
  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • ایجاد ترک در دندان
  • انجام چندیدن پروسه درمانی دندانپزشکی روی یک دندان
  • پوسیدگی شدید دندان ها

علائم نیاز دندان به عصب کشی

• احساس درد در دندان ها هم به صورت متوسط و هم شدید
  • التهاب و تورم
  • عفونت دندان
  • احساس گرما در لثه ها

هزینه عصب کشی دندان در بوشهر چقدر است؟

هزینه عصب کشی دندان بسته به دندانپزشک، وضعیت بیمه بیمار و عوامل مختلف دیگر متفاوت می باشد برای آگاهی از هزینه عصب کشی دندان می توانید با شماره های مندرج در جدول فوق تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس مطب مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.